Klachtenbundeling Regiorijder en Valys

Klachten regiorijder en Valys
De gezamenlijke seniorenverenigingen KBO, PCOB, Seniorenvereniging HaarlemmermeerNoord en Zuid krijgen diverse klachten binnen over de Regiorijder en Valys. Ze hebben besloten om, per vereniging, een klachtenbox te openen.

Wat willen we weten?

  1. Uw naam en adres.
  2. Datum en tijd van de aangevraagde rit.
  3. Klachtomschrijving.
  4. Heeft u deze gemeld bij de regiorijder? Telefonisch of op klachtenformulier?
  5. Wat was het antwoord? Telefonisch of schriftelijk?
  6. Maakte u gebruik van de terugbelservice?
  7. Belde de chauffeur u op als hij/zij er wel of niet aan kwam?

Uw meldingen kunt u mailen naar bdebruijn@san-san.nl of deponeren in de klachtenbox in het clubgebouw De Krim.

Al uw klachten, zover ze nog bij u bekend zijn, over 2019 en ook die van de eerste twee maanden van 2020, worden na sluitingsdatum eind februari door ons gebundeld en gesorteerd en samen met die van de andere verenigingen gemeld naar de regiorijder en de gemeente. Waarbij wij gelijk een gesprek met hen aanvragen.

In het kader van de wet op de privacy worden uw persoonlijke gegevens, zonder uw schriftelijke toestemming, door ons niet voor derden gebruikt, met andere woorden alle klachten worden geanonimiseerd.  

Verder houden we u op de hoogte van ons gesprek.

Na sluitingstijd blijft natuurlijk mijn e-mailadres ter beschikking voor alle mogelijke klachten.

Bas de Bruijn 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *