Krimbus/ oplossing dagelijkse boodschappen

Beste mensen,
Het ziet er naar uit dat we voorlopig een tijd stil liggen.
Alleen, zoals afgesproken, rijdt de Krimbus nog voor urgente gevallen.
Helaas komen onze vaste klanten voor de dagelijkse dingen, zoals boodschappen doen en andere zaken die wij voor hun doen met onze ritten  in de verdrukking.
Maar er is nu een oplossing waarbij we individueel voor klanten en bekenden het nodige kunnen regelen.

Een grote groep KLM- medewerkers van hoog tot laag hebben zich verenigd om op vrijwillige basis hulp te bieden aan ouderen, eenzamen en bedrijven die op korte termijn hulp nodig hebben.
Ik heb daar gisteren gebruik van gemaakt: Een mevrouw doet 1 of 2 keer in de week boodschappen in Getsewoud. Zij belde mij gisteren omdat ze zonder de nodige boodschappen zat.
Ik heb dit via internet doorgegeven aan deze groep KLM-ers. Zij hebben vandaag voor deze mevrouw de boodschappen gedaan en keurig bij haar thuis afgeleverd. Ze hebben gelijk aangeboden om vrijdag weer boodschappen voor haar te doen.

Deze groep is ook in staat om andere zaken voor deze mensen te regelen. Vervoer met eigen auto zal ook voor hun niet verstandig zijn.

Het gaat heel eenvoudig:
kies de website: www.blauwhelpt.nl
ga naar : hulpvraag,
dan naar hulpvraag indienen
vul het formulier is.

De KLM-club zoekt dan een match die bij de hulpvraag past.
Zij regelen dan alles verder zelf.
Je kunt dit dus invullen namens onze klanten of familie en bekenden.

Als je nog vragen hebt kun je bij mij terecht en anders speel ik het wel door.
Ik hoop dat jullie hier gebruik van kunnen maken.

groeten Guus