Hoe verder na een overlijden.

Hoe nu verder?

Heeft u onlangs afscheid moeten nemen van uw dierbare? Merkt u dat na een aantal weken uw omgeving weer verdergaat met de dagelijkse gang van zaken, maar dat uw wereld stil staat en u niet weet hoe verder te gaan?

De confrontatie met het gemis, het zetten van de eerste stappen in een veranderd leven, de afwikkeling van de nalatenschap en de daarbij komende administratie kunnen voor veel vragen zorgen.

Bij Stichting Nabestaandenzorg werken betrokken nazorgconsulenten die u in deze moeilijke periode bijstaan en ondersteunen. Zij hebben aandacht voor uw situatie en helpen u bij de verschillende praktische vragen waar u mee te maken krijgt.

Kijk op de website wat wij kunnen betekenen.

Stichting Nabestaandenzorg
Telefoon 023 – 844 82 01
info@stichting-nabestaandenzorg.nl
Afscheidshuis Sterrenheuvel
Vergierdeweg 458
2026 BJ Haarlem

Om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, werken wij uitsluitend op afspraak.